Copia/incolla disponibile con abbonamento Enterprise

02 Ottobre 2019 ore 13:00 - 04 Ottobre 2019 alle 14:00

Shaping the Future of Pediatrics

02 Ottobre 2019 ore 13:00 - 14:00
Categorie: Sanità
Risultati: 630

Roma Eventi Piazza di Spagna

Shaping the Future of Pediatrics is a conference organized by the Bambino Gesù Children’s Hospital.

In the year that marks the 150th anniversary of the Hospital, Shaping the Future of Pediatrics promotes the international networking on innovation in pediatrics, with a multidisciplinary approach. Indeed, the aim of the conference, specifically dedicated to pediatricians, researchers, nurses, patients, entrepreneurs and specialists in the field of innovation in pediatrics, is to promote the idea that innovation is the result of a multidisciplinary collaboration across various disciplines.



Take the Date è un prodotto di Nomos

Take the Date è il portale che promuove gli eventi istituzionali e pubblici di rilievo che si tengono ogni giorno in Italia. Nato da un progetto di Nomos Centro Studi Parlamentari azienda leader nel settore delle relazioni istituzionali.

Nomos

Nato da un’iniziativa di Nomos Centro Studi Parlamentari - società di consulenza specializzata in public affairs, advocacy, lobbying e monitoraggio istituzionale e comunicazione - Take The Date è il primo portale che promuove tutti gli eventi di rilievo istituzionale e pubblico, che si tengono ogni giorno in Italia.

SOCIAL